četvrtak, 7. siječnja 2016.

Pre nekoliko godina sam imao probleme sa depresijom. Loše…



Pre nekoliko godina sam imao probleme sa depresijom. Loše ocene, zabrinutost roditelja, nezainteresovanost društva, nerazumevanje devojke,… Onda sam počeo da se spremam za fakultet i počeo sam da budem srećan. Kada sam upisao fakultet bio sam najsrećnije stvorenje na svetu. Profesori koji se trude oko mene, traže moje nedostatke i daju najbolje savete koje sam do sada čuo. Oko nove godine sam se vratio u svoj rodni grad sav srećan jer ću videti sve oni koji mi znače u životu. Ali to je ubrzo prošlo. Ponovo me hvata depresija. Shvatio sam da se porodica već odvikava od mene i da im pomalo smetam, društvo me se jedva seti i to uglavnom jer nemaju cigarete ili ih novo društvo zanemari. Devojka od mene očekuje samo orgazme i traži vezu bez obaveza jer inače bi joj bilo neprijatno da me vara,… i tako sada ponovo želim da se vratim na fakultet i da budem sam radeći ono što volim daleko od tih praznih ljudi koji se hrane mojom dobrotom.

Nema komentara:

Objavi komentar