četvrtak, 7. siječnja 2016.

Ne znam kako da pocnem, ali uglavnom zabavljam se sa jednim momkom koji je jako siromasan i zivi u dijelu grada koji je na



Ne znam kako da pocnem, ali uglavnom zabavljam se sa jednim momkom koji je jako siromasan i zivi u dijelu grada koji je na losem glasu( tj tamo vecimo cigani i izbjeglice zive) a ja dolazim iz



  ugledne familije. I uglavnom momak mi puno znaci a roditelji su saznali i sole mi pamet kako on ne valja i da je na nizem nivou od mene, te da ce mi reputacija spasti, te kako poslije njega necu naci nijednog momka kako treba, kako ono kazu za udaje i mene je sada strah. Ne znam sta da radim,



  pocinjem da ludim, mada kada sam sa njim na sve zaboravim, ali cim dodjem kuci ista je prica. Ali znate sta je najgore sto nesto duboko u meni mi govori da su mi roditelji upravu i da ne trebam momka zavlacit dalje, al oper jbg volim ga... :(

Nema komentara:

Objavi komentar