srijeda, 6. siječnja 2016.

KAŽU DA SU STUDENTSKI DANI NAJLJEPŠI. ZA MENE JE BIO NAJTEŽI PERIOD...



Kažu da su studentski dani najlepši.. Za mene je to bio najteži period. Moji su mi davali novac za prevoz do Beograda i za menzu.

 

  Samo kada se setim koliko puta su me pozvali i plaču jer nemaju da mi pošalju, a ja im pričam kako nisam gladna, kako sam jela a otvorim frižider a u njemu nema ništa. Nisam mogla nigde da se zaposlim zato što sam morala da imam dobar prosek da bih ostala na budžetu i da bih uopšte dobila stipendiju koja uglavnom ode na plaćanje računa.. Ma užas je bilo, verujte mi da sada pišem ovo i plačem.

 

   Ali ipak hvala Bogu, završila sam sve u roku, bila sam među 10 najboljih studenata sada radim i imam svoje parče hleba i pomažem roditeljima koliko mogu. Samo želim da poručim studentima da ne odustaju, kada vam je najgore i ne možete više, tada najviše morate. Srećno! :)

Nema komentara:

Objavi komentar