srijeda, 6. siječnja 2016.

Od svih devojaka koje su mi se nabacivale, a da budem iskren, bilo ih je dosta zbog novca



Od svih devojaka koje su mi se nabacivale, a da budem iskren, bilo ih je dosta zbog novca, ja sam bio bacio oko na devojku koja iz dubine duše mrzi muškarce jer ju je otac napustio kad je bila jako mala.



Stalno se drala po školi, ne mogu da kažem da se tukla, ali je bila spremna na to da bi zaštitila prijateljice, brinula je čak i za osobe iz škole koje nikad nije videla. Žrtvovala je sebe više puta za dobrobit nekog koga mrzi iz dubine duše. Bolje me ne pitajte kako, trebalo mi je tačno 2 godine i 4 meseca da je smuvam.Već 5 godina smo zajedno, imamo svoje intimne trenutke, ali se uglavnom ponašamo jedno prema drugom kao najbolji prijatelji, obožavam je.
ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar