četvrtak, 7. siječnja 2016.

Nisam nikome rekla, sto ne znam..Mozda ce mi ovak biti lakse, mozda i nece. Kako god : silovo me momak kad sam imala 15 i



Nisam nikome rekla, sto ne znam..Mozda ce mi ovak biti lakse, mozda i nece. Kako god : silovo me momak kad sam imala 15 i po godina, nikome nisam tad smjela da kazem zato sto me bilo sramota...Koliko sam glupa bila pa djubre nisam strpala iza resetaka. Evo i dan danas 4 godine posle



  toga idiot me zove da se pomirim s njim, kontala sam da bih se tako mogla lakse osvetiti, ali ne kad bolje razmislim ne moram se nikad osvetiti ali necu mu napraviti to zadovoljsto da me dotakne opet. Posle toga nijednu noc nisam kako treba spavala, od tad imam nocne more..Nekad sjedem i od muke



  povracam. Umirem iznutra..jedva cekam onaj svijet tamo gdje ce dobiti ono sto zasluzuje. PS : zamolila bih sve djevojke,kojima se nesto slicno desilo ili nedo Bog desi, nek odma prijave policiji nek se rijese djubreta,lakse ce vam biti nije nikakva sramota biti zrtva(kao sto sam ja mislila) SRAMOTA JE BITI NASILNIK

Nema komentara:

Objavi komentar