četvrtak, 7. siječnja 2016.

Imam curu i volim je najvise na svetu trenutno je ona jedina nada moja…



Imam curu i volim je najvise na svetu trenutno je ona jedina nada moja u zivotu.Tata mi je pijandura ne udara ni mrne ni mamu ali ubija na brojanjem psihicki u glavnom ta cura koju volim hoce da me ostavi jednostavno kaze puno se svadjamo stvarno se trudim da se ne svadjamo ali jednostavno zene su cudo kad se ja naljutim na nju onda i ona na mene jer sam ja ljut stvarno ne znam sta da radim jer ako me ostavi stvarno ne vidim izlaz iz ovoga svega ona mi je jednostavno sve u zivotu jer mama mi nije tu mama mi je kod sestre a sestra zivi u inistranstvu ja zivim trenutno sa tatom i sve me to ubija i kad sam sa njom jednostavno se osecam bolje.Ne znam sta da radim

Nema komentara:

Objavi komentar