srijeda, 6. siječnja 2016.

DEKORATIVNI ROLAD


Sastojci
Dekoracija
1 bjelanjak
20 g kakaa
20 g brašna
30 g šećera
30 g maslaca

Biskvit
4 jaja
120g brašna


120g šećera
mrvica soli

Krema
400 ml mlijeka
2 žlice šećera
1 bourbon vanilija puding
1 žumanjak
120g margarina za kreme

Priprema
1.
Sve sastojke za dekoraciju pomiješajte zajedno, napunite vrećicu za ukrašavanje ili vrećicu za led i odrežite joj vrh.
2.
Priremite papir za pećenje.
Izrežite ga na mjeru tepsije (tepsija 25 x 38 cm), nacrtajte na njemu uzorak koji god želite, vratite ga u tepsiju.


3.
Smjesom za dekoraciju prođite preko crta koje ste nacrtali.
Ja se nisam baš držala nacrtanih crta, tako da sam zaključila da mi nisu ni trebale ;))))
Stavite u led na nekih 15 minuta.

4.
Za to vrijeme pripremite biskvit,
Odvojite bjelanjke od žumanjaka.
Umutite bjelanjke u čvrsti snijeg.
Žumanjke umutite sa šećerom (i malo soli), dodajte brašno i ručno dodajte snijeg od bjelanjaka.
5.
Izvadite tepsiju iz leda i lagano ulijte biskvit.
pecite u ZAGRIJANOJ pećnici  na 170°C oko 15-ak minuta.

6.
Pećeni, vrući biskvit odvojite od papira za pećenje i odmah zarolajte u rolad.
Ostavite biskvit da se ohladi.

7.
Za kremu stavite kuhat oko 3 dcl mlijeka sa šećerom u ostatak mlijeka umiješajte puding i žumanjak, dodajte to u provrelo mlijeko i kuhajte uz stalno miješanje dok ne prokuha.
Ostavite kremu da se hladi i u hladnu umiješajte margarin.

 
8.
Namažite rolad i ostavite da se hladi (meni se hladio oko pola sata...moji nisu više mogli čekat :))))

Posluživanje
Napomena:
Ovu smjesu za dekoraciju možete napravit na dva načina:
1.  da stavite 20gr brašna + 20gr kakaa (i svi ostali sastojci)
2. da umjesto kakaa stavite sve brašno...znači 40gr brašna + malo neke jestive boje i svi ostali sastojci.
ja sam se odlučila za ovu drugu opciju jer sam htjela crvene šare, al ako nemate boje ili ne želite bojat stavite kakao.
Ako vam je nesto nejasno u vezi recepta slobodno se obratite i ostavite poruku u komentaru mi cemo se potruditi da vam pomognemo i otklonimo nejasnoce kolko je to u nasoj mogucnosti.
PRIJATNO  i uzivajte u hrani
http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar