srijeda, 6. siječnja 2016.

Moj brat je inace po prirodi nemirna osoba :D A moj tata je uvijek zelio da ima motor,i uprkos sto je mama bila protiv



Moj brat je inace po prirodi nemirna osoba :D A moj tata je uvijek zelio da ima motor,i uprkos sto je mama bila protiv toga,plasila se da nece brat uzeti motor i da mu se nece sta desiti,otac ga je uzeo.. A brat je kroz 2 mjeseca uzeo motor iz dvorista i otisao se vozati,ja sam vidjela kada je otisao,i


ocekivala sam da se vrati..Posto je bio pravac vozio je prebrzo i neka zena mu je oduzela prvenstvo prolaza i udario je u auto pozadi i pao je sa motora i nije se ni pomjerio...Nisam se mogla pomjerit od šoka a samo nekoliko metara je bio udaljen od mene i plakala sam na sav glas..Mama je izasla da



  viidi sta je bilo,i odvukla je ga na hitnu,ne znajuci sta je s njim.Posto je otac radio u Dubaiu,nazvala sam ga i rekla da je brat nastradao,da ne znam sta je s njim..A on ce meni,da li je sta bilo motoru ....I ja spustim mu slusalicu :D Oh Boze svasta :D

Nema komentara:

Objavi komentar