subota, 10. prosinca 2016.

Imam 16 godina i nedavno sam upoznala momka koji mi se mnogo dopao.

z

Imam 16 godina i nedavno sam upoznala momka koji mi se mnogo dopao. Trebali smo da izađemo, ali jednostavno nisam imala šta da obučem. Moji roditelji su jako strogi i pobožni i sva moja odjeća je u tom “stilu”. Sreća jedna školaska drugarica koja živi na njenu sreću moderan život i ima moderne roditelje pozajmila mi neku svoju gardarobu, haljinice, štikle, šminku i tako to.


 Baš sam se bila sredila, kratka crvena haljinica koja je odkrivala moje prelijepe noge, sa dubokim dekolteom, uh… imam 16 godina ali Bog mi je dao grudi kakve mnoge starije djevojke mogu samo sanjati da imaju, crveni ruž, visoke štikle… kao prava djevojke. Kada sam krenula da izađem na ulaznim vratima su se pojavili moji GLUPI roditelji. Mama me upitala gdje sam tako obučena pošla, a prije negoli sam odgovorila, tata je prvo meni “zalijepio” šamar, a onda i mami rekavši joj TI OVO NAZIVAŠ OBUČENIM!

Naravno vratio me u sobu i zabranio da ikada više i pomislim da tako nešto uradim od sebe. Samo par dana kasnije sam se u po dana našla sa momkom sa kojim sam trebala da izađem tu veče, dopustila sam mu da mi radi šta želi u njegovom automobilu, te sam tu izgubila nevinost. U inat sam to uradila, jer to što mi ne dozvoljava da izlazim, da se oblačim kako se sve djevojke oblače, ne znači da ne mogu raditi mnogo gore stvari od oblačenje i izlazaka i to u po bijela dana.

Nema komentara:

Objavi komentar