ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

Pre tačno godinu dana sam šetala sa dečkom po parku, imala sam nameru da raskinem sa njim. Međutim, u tom momentu mi je zazvonio telefon i javili su mi



Pre tačno godinu dana sam šetala sa dečkom po parku, imala sam nameru da raskinem sa njim. Međutim, u tom momentu mi je zazvonio telefon i javili su mi da mi je baka preminula. Ta žena mi je bila sve u životu, zamenila mi je oca i majku. Oca nikad nisam imala, a majka je radila po ceo dan. Pomislila sam kako sada nemam nikoga.


Počela sam da plačem i da trčim, a on je potrčao i stigao me na stepenicama, povukao me dole i zagrlio me. Počela sam da vrištim i da ga udaram, ali on nije hteo da me pusti. Na kraju sam se predala, spustila glavu na njegove grudi i pošteno se isplakala. Shvatila sam da iako sam tog dana izgubila baku, sada imam njega. Osobu koja će biti moj životni oslonac
ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar