četvrtak, 31. prosinca 2015.

oja, može se reći životna priča je ova... Dok sam išla na fakultet bila sam trudna. Ali sam redovno išla. Obzirom da sam LAVICA mislila sam da



Da li zaostajemo za ostatkom sveta? Moja, može se reći životna priča je ova... Dok sam išla na fakultet bila sam trudna. Ali sam redovno išla. Obzirom da sam LAVICA mislila sam da sve mogu, ali.... taj dan nikada neću zaboraviti.  Imala ja jedan važan ispit i izađem i odjednom me počne boleti stomak, skontam ja da se porađam i kažem profesoru. Čovek me izvede sa fakulteta i odvede u bolnicu. Našao u mom telefonu broj verenika i pozvao ga. Nisam mogla da verujem, ali hvala mu što je to uradio… Vratila bih se na pitanje sa početka... iz mog primjera uopšte ne zaostajemo...
ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar