ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

PECIVA S MASLACEM



Miris svježe pečenih peciva s maslacem je jedan od onih za koje se nadam da će pratiti moju djecu u budućnost,pa kad ga osjete da će ih miris vratiti u moju kuhinju.Baš tako kao što i miris domaćeg kruha ispod sača mene sjeća na moju baku

Sastojci
5 dl mlijeka
1 dl vode
1 kg glatkog brašna
1 kockica kvasca
1 vrećica praška za pecivo
1 žlica šećera
1 jaje

  
2 žumanjka
1 žlica soli
2 dl ulja
1 maslac
jaje za premaz
sezamove sjemenke

Priprema
1.
Dignuti kvasac u malo mlijeka, s žlicom šećera i brašna, zatim umiješati sve u brašno i zamijestiti od svih sastojaka glatko tijesto.
2.
U tijesto polako dodavati 2 dl ulja, dok ga tijesto potpuno ne upije. Pustiti tijesto da se diže oko 1 sat.
3.
Podijeliti tijesto na 6 dijelova jednake veličine.
4.

  
Na pobrašnjenoj dasci razvaljati svaki dio posebno, u obliku kruga, koji razrežemo na 8 dijelova, kao što se reže pizza.
5.
Na svaki dio staviti komadić maslaca, zarolati u oblik kiflice ili pužića i sl.
6.
Slagati na podmazan pleh, premazati razmućenim jajem, posuti sezamovim sjemenom, parmezanom, gaudom ili šunkom…
7.
Peći na 180 °C, oko 25 min.
još jedna slika
unutrašnjost
Posluživanje

Višednevna svježina je jedan od glavnih aduta kod ovih divnih peciva, mada sumnjam da će vam toliko stajati. Recept je iz Makedonije -gđa Zora Terzieva mi ga je dala,napravila sam ih više puta, svaki put su bile za 5.

http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar