ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

Moji su u lošoj finansijskoj situaciji. Upisala sam najteži fakultet u BiH u Sarajevu na prijedlog tate. Sve sam pala i stidim se. Učila sam, života mi



Moji su u lošoj finansijskoj situaciji. Upisala sam najteži fakultet u BiH u Sarajevu na prijedlog tate. Sve sam pala i stidim se. Učila sam, života mi, ali kad odem na ispit kao da nikad nisam pročitala to a nažalost, nikad me ovo nije zanimalo. Namjeravam napustit sad kad završi semestar, iako moji to nedozvoljavaju. Hoće da idem dalje, pa i ako padnem, mogu iduće god. Nešto drugo. Radila sam da im pomognem, bilo mi je teško, ali sam trpila. Već par dana radim u noćnom klubu da bih platila sebi ispis i olakšala im bar malo. Pa ću potražit nakon ispisa neki drugi posao i sebi skupljat za iduću godinu. Mnogi će reć da sam to mogla odmah, ali tek s došla u ovaj grad itd... Kajem se. Smatram se lošom kćerkom. Izbjegavam ih zbog ovog.
ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar