četvrtak, 3. prosinca 2015.

Keva me je rodila sa nepunih 21, a cale je imao 26 kad me je…



Keva me je rodila sa nepunih 21, a cale je imao 26 kad me je napravio.Kad su saznali da je trudna, uglavnom su joj svi govorili da abortira, osim dede (kevinog oca).Poslusala ga je i udala se za caleta…Nakon 6 meseci su se razveli, a rodio sam se mesec dana kasnije…Keva, baba i deda su me odgajili.Sad imam 16 godina, cale ima drugu zenu i decu..Iako se cujemo i vidjamo, neopisivo je naprosto kolika je bol kad gledas tu decu na cijem mestu bi trebao/la biti ti, samo kad se setim koliko sam gorkih suza prolio svaki put kad bi mi obecao da cemo se videti pa me “ispalio” da ne moze, a tek koliko sam zvezda padalica protracio govereci u sebi “Samo da mama i tata budu opet zajedno”!

Nema komentara:

Objavi komentar