četvrtak, 3. prosinca 2015.

E ovako dragi moji, pukla mi je vodovodna cev u kuhinji pošto moj muž nikad nije kući po ceo dan krsti sokaci, pozvala sam majstora da mi



E ovako dragi moji, pukla mi je vodovodna cev u kuhinji pošto moj muž nikad nije kući po ceo dan krsti sokaci, pozvala sam majstora da mi popravi cev koji mi je napukao u kuhinju. Dok sam spremala ručak za majstora slučajno sam ispustila kutiju jaja, majstor je odjednom skočio i rekao “mlada gospodjo da vam pomognem.” ja sam prala sudove a majstor dok je skupljao jaja po podu prisao mi je s ledja i poceo da mi lize gu*u.



Ja sam i dalje prala sudove da mi se coveku oduzila jer je zaista divan covek… mog muza mrzi plocicu u wc-u da obrise kad ispisa, dok majstor vredno radi i stvarno zasluzuje mnogo toga. Onda me je podigao na sudoperi i krenuo da rastura. Sve se lepo zavrsilo, covek je zaista divan, zasluzuje mnogo vise.
ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar