srijeda, 2. prosinca 2015.

Držao neki čovek cirkus i u početku mu išlo dobro, ali kasnije ljudima dosadile jedne te iste tačke.



  Držao neki čovek cirkus i u početku mu išlo dobro, ali kasnije ljudima dosadile jedne te iste tačke. I tako cirkus bankrotira. Pakuje se gazda i taman da rasklopi šator, prilazi mu Ciga i kaže: • Jao, ja imam nešto što će ti spasiti biznis! • Ma idi bre, Cigo… • Ne, stvarno, ovo moraš da vidiš! Ode Ciga negde i ubrzo se vrati sa psom, mačkom i gitarom. • Joj, Cigo, pa ja sam ovde držao slonove, majmune, tigrove i propao mi posao, misliš da taj ofucani ker i mršava mačka mogu nešto? • Gledaj ovo ­ reče Ciga, lupi dlanom o dlan i pas uze gitaru i poče da svira, a mačka da peva. Gazda cirkusa ostao zaprepašćen. Sklopi on posao s Cigom i uvede ovo kao novu tačku. I zaista, posao procvetao, počeli ljudi iz celog sveta da dolaze da vide to čudo. Posle nekoliko godina, ova dvojica se silno obogatili i leže na nekoj plaži na Havajima. Kaže gazda Cigi: • Jao, Cigo, stvarno si me spasao. Ali molim te, reci mi u čemu je fora, sigurno ima neka caka, nemoguće je da pas svira, a mačka peva. Sigurno ima neki trik. Odaj mi, molim te, ne mogu da spavam od znatiželje! • Pa, jeste, u pravu si ­ kaže mu Ciga ­ postoji trik. Zaista je nemoguće da ker svira, a mačka peva. • I šta je onda istina? • Pa, ker i svira i peva,a mačka samo otvara usta

Nema komentara:

Objavi komentar