utorak, 1. prosinca 2015.

Bivši me je ostavio na vrlo neobičan način. Jednu većer sam ga nazvala nakon što se nismo čuli nekoliko dana i pitala sam ga Što ima novog kod tebe? , a on je odgovorio



Bivši me je ostavio na vrlo neobičan način. Jednu većer sam ga nazvala nakon što se nismo čuli nekoliko dana i pitala sam ga Što ima novog kod tebe? , a on je odgovorio Ništa posebno. Počeo sam nešto posebno s ovom jednom curom. . Nakon dvije minute razgovora shvatila sam da uopće ne govori o meni nego o nekoj stotoj djevojci koju ja uopće ne poznajem niti sam imala pojma da je ona bila sastavni dio njegovog života. Na sve, nenadano, je rekao da ja i on uopće nikada nismo bili zajedno već da smo bili samo dobri prijatelji… Što znači, dragi moji, ja sam imala dečka, ali on nije imao curu. I to dva mjeseca…
ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar