četvrtak, 26. studenoga 2015.

U braku sam skoro četiri godine. Mojoj supruzi su od početka braka bitniji njeni od mene…

 


U braku sam skoro četiri godine.
Mojoj supruzi su od početka braka bitniji njeni od mene

. Oboje radimo i vikendom kad smo slobodni skoro pa uopšte ne provodimo vreme zajedno, ona hoće kod njenih. Kad planiramo negde na odmor, ona hoće da uključi u taj odmor i njene sestre, majku, da idu i one sa nama, kao da sam i sa njima u braku a ne sa njom.
Mnogo me to nervira i jedini razlog zbog kojeg sam i dalje u braku su dve predivne ćerkice koje imam sa njom. Moji su mi pomogli da kupimo stan blizu posla gde oboje radimo, renoviramo ga i uskoro bi trebali sa samostalnim životom. Sve tri volim najviše na svetu i sve bih uradio za njih ali pritisak postaje neizdrživ.
Vikend je a ja opet sam. Neka su mi žive i zdrave ćerkice, ali da ja vikendom samujem u budućem stanu ne planiram. Bolje dobar razvod, nego loš brak. Mnogo mi je teško!

Nema komentara:

Objavi komentar