ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Manje od godinu dana upoznala sam momka i mutila s njim 3 mjeseca i stvarno sam se bila zaljubila,dolazio je po mene isli smo na pice i sve je bilo super,al odjednom prestao mi se javljati i cekala sam ga



Manje od godinu dana upoznala sam momka i mutila s njim 3 mjeseca i stvarno sam se bila zaljubila,dolazio je po mene isli smo na pice i sve je bilo super,al odjednom prestao mi se javljati i
 cekala sam ga dugo da se javi,nisam se ni ja htjela javljati da ne pregazim ponos,al evo 15.2 ce godina dana da sam bila s njim ,još ga volim iako ima curu 8mjeseci. Mislim da su prekinuli,pa šta da radim? Da opet probam nešto? Neka mi netko kaže.. Ne prestajem misliti o njemu i da.. zaboravila sam napisati da sam na ljeto pricala s njim o svemu i toliko je bio pijan da se nije sjecao nicega a
 rekao mi je da ce mi se javit i da osjeca nesto jos.. ja jos cekamm :/

Nema komentara:

Objavi komentar