subota, 28. studenoga 2015.

E ovako ne znam



E ovako ne znam ni sama kako da počnem, od skora počeo je da mi se sviđa jedan momak koji je stariji od mene par godina, ali je on u našem gradu na glasu kao ženskaroš ustvari i jeste tako, on se bavi sportom, i sve žene lude za njim, ne znam šta da radim od života, ja sam ozbiljna djevojka koja je prije njega imala samo jednu dugu jako dugu vezu ( da se razumijemo imam 20 godina, zgodna sam i važim za jednu od boljih djevojaka u gradu ) ne bi željela da se zaljubim u njega i da za par mjeseci da ovako kažem dobijem korpu …Izašli smo samo jednom na piće i učinio mi se kao jako pametan i ozbiljan momak, naravno on me zove stalno da idem negdje sa njim ali ja ga odbijam baš iz tog straha što je ženskaroš i što nisam sigurna da li je iskren sa mnom, on kaže da ima ozbiljne namjere sa mnom i da želi da mu budem djevojka za koju svi znaju ( mislim na njegove drugove i okolinu ) da izlazimo na javna mjesta…A ja opet nisam sigurna u njegovu priču, prije njega sam imala momka kojeg još uvijek volim svim srcem, ali smo se rastali prije 7-8 mjeseci i za nas ne postoji više nikakva nada…Želim da pokušam sa nekim novim, ljudi šta da radim pomozite mi

Nema komentara:

Objavi komentar