subota, 28. studenoga 2015.

U srednjoj sam uvijek imala najbolje ocjene.Bila sam primljena u mnogo prestižnih fakulteta.Ali sam onda,kao posljedicu jedne noći ispunjene alkoholom,zatrudnila i morala



U srednjoj sam uvijek imala najbolje ocjene.Bila sam primljena u mnogo prestižnih fakulteta.Ali sam onda,kao posljedicu jedne noći ispunjene alkoholom,zatrudnila i morala odložiti svoj odlazak na fakultet.Otac djeteta je nestao u vidu magle čim je saznao za moju trudnoću,a ja ostala sama sa stomakom do zuba.Nakon što sam se porodila i u naručje uzela svog sinčića,shvatila sam da mu želim omogućiti što bolju budućnost.Upisala sam se na fax sa godinom dana zakašnjenja.Uz pomoć porodice koja se brinula o mom sinu dok sam ja na predavanjima,uspješno sam završila faks i našla dobar posao.Nakon što sam se zaposlila,udala sam se za najboljeg čovjeka kog mogu zamisliti,koji me tretira kao kap vode na dlanu,a mog sina prihvaća i voli kao svog.Nikad nemojte odustajati,uvijek se borite za ono što vam znači,garantujem vam da ćete uspjeti i biti sretni!
ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar