srijeda, 25. studenoga 2015.

Ispovest – Prije nekoliko godina …



Prije nekoliko godina kada sam kao i vecina tinejdzera razmisljao svime osim sopstvenim mozgom,djevojku koja je bila zaljubljena u mene sam ponizio,uvrijedio i rekao svom drustvu da sam imao sex sa njom.Naravno to je bila laz,izgovorena da bih ispao faca u drustvu,prouzrokovao sam joj mnogo problema,mnogo losih stvari i ogovaranja,a ona je na sve samo sutila nikada nije rekla ni rijec,niti se ikada ikome pravdala.Znam da su je mnogi ganjali jer su mislili da je laka ali niko nije znao da se nije nikada ni poljubila sa momkom a kamoli sta drugo.Da stvar bude jos gora i ono sto me proganja tolike godine je da sam se jednom svom prijatelju koji me je pitao da kazem istinu zakleo u prvi rod da sam spavao sa njom i ta osoba u koju sam se zakleo,osoba koju sam volio najvise na svijetu je tragicno umrla dan poslije.Umrla je na mojim rukama,a ja ne mogu da smirim savjest ni danas jer sam siguran da se to desilo zato što sam lagao i upropastio tu djevojku.Ne znam sta je sa njom bilo,kajem se i kajacu se dok sam ziv,posebno jer sam danas i sam otac i shvatam do čega laži mogu dovesti.Danas vecina djevojaka ne vodi racuna o tome s kim su,i da li ce imati odnos ili ne ali tada je to bilo nesto nepojmljivo.Zato poruka nemojte drugom raditi ono sto ne zelite da drugi uradi vama,koliko god vam tesko bilo,koliko god patili,jer cijena onoga sto uradite ili kazete je nekada vrlo velika,a ono sto kazete,kasnije ne mozete povuci.

Nema komentara:

Objavi komentar