četvrtak, 29. listopada 2015.

PISMO JEDNE MAJKE




Djeco moja draga
doći će dan kada me više neće biti na ovom svijetu .
Ostavit ću sve što sam stekla pa i vas .
Ostat će iza mene puno toga ,ali jedno vas želim zamoliti .
Ne svađajte se oko kuće
koju vam ostavljam,
ona će i poslije vas ostati i pripast će opet nekom drugom,jer ni vi je na ovaj put koji ja krećem nećete moći ponijeti .
Kada budete dijelili moje
porculansko posuđe iz kojeg ste jeli i svaki blagdan se okupljali oko stola .
Spomenite se pri objedu da ne dijelite to posuđe jer i iza vas
će još netko iz tog posuđa jesti i vi ćete ga nekom ostaviti …sačuvajte zajedničko blagovanje za blagdane i zajedničko okupljanje oko stola
Nikada ne recite lažna svjedočanstva ni na svoga ni na tuđeg brata …
Usta otvarajte jednako za istinom kao što ih za kruhom otvarate.
Ne svađajte se oko materijalnih stvari , nemojte dopustite novcu
da bude vredniji od vas.
Sjetite se se majke koja vas je ljubavlju zadojila ,
ne mrzite nikoga ,ne ponižavajte slabijega,a od zloga bježite što dalje i ne trgujte s njim …
Dijelite ljepotu…
Dijelite ljubav…
Neka vaša djela ljubavi govore više od vaših riječi .
Ne otuđujte se jedni od drugih
Spomenite se da vas je jedna utroba sve nosila .
Spomenite se:
da ste bez ičega došli na ovaj svijet i da se bez ičega vraćate
da ništa nije dragocjenije od zajedništva i ljubavi
koji u trajno naslijeđe ostavljate svijetu.
Tako i vi odgajajte svoju djecu
I ne žalite za mnom.
Umjesto suza i naricanja jednu tihu molitvu za moju dušu izmolite.
Možda mi vaša molitva otvori vrata raja
A,ja? Ja ću i dalje bdjeti nad vama samo s druge granice, gdje ćemo se jednog dana sresti i ostati zajedno u vječnosti …
…..VOLI VAS VAŠA MAJKA….




 
Objavio/la Kolaci

Nema komentara:

Objavi komentar