subota, 31. listopada 2015.

JEDNOM SAM SE TOLIKO NAPIO DA SAM IZGURAO KONTEJNER NA ULICU…



Jednom sam se toliko napio da sam izgurao kontejner na ulicu, dao mu kontakt, upalio ga i počeo da ga vozim po ulici i vičem ‘Brm, brmm’. Ne bih to znao da me nije videla sestra koja se takođe

 
vraćala iz grada, koja mi je, kako ona kaže pomogla da parkiram kontejner i odem kući. Sutradan je zamolila tatu da mi kupi auto, i eto da nije nje ja bih i dalje vozio kontejner.
Živim u užem centru grada i baš na raskrsnici dve veoma promentne ulice. Nisam mogla ni naslutiti

 
 kada sam se doselila ovde da su ljuti toliko slobodni. Naime, ne prođe dan da ne vidim nagu osobu – komšinica zaliva cveće u tangama i brushalteru, komšija hvata vajles na terasi potpuno nag, drugi komšija se presvlači pored otvorene terase, jedna komšinica se sunča ispred zgrade…

Nema komentara:

Objavi komentar